Blog home header

Webtown blog

Gondolataink cikkekbe rendszerezve

Ebben az időszakban, amikor mindenki nyaralni megy minden lelassul; a marketing üzeneteknek alkalmazkodniuk kell az időszak jellegzetességeihez. Érdemes ilyenkor tematikus tartalmakat létrehozni, s tanácsos automatizált megoldásokat keresni. Először is, nézzük meg, miért kell a nyárra a tartalmat módosítani. Elsősorban azért, mert a közönség igényei megváltoznak ezekben a hónapokban, ilyenkor...

00

Az e-mailek előnyeit (és hátrányait) már nagyon régóta élvezhetjük (és szenvedhetjük), pontosan 1971 óta, az első elektronikus levelezőrendszert kifejlesztése óta. Ma már a világ népességének több mint a fele, 2019-ben közel 4 milliárd ember használja. E-mailen keresztül tartjuk a kapcsolatot sokkal a legközelebbi barátainkkal, családtagjainkkal is, de az igazi hasznát mégis a munkahelyünkön...

00

A bankok, biztosítótársaságok, hitelszövetkezetek és vagyonkezelő társaságok napjainkban rengeteg megoldandó feladattal szembesülnek. Ezek közül szeretnénk hármat kiemelni, és számukra megoldást kínálni. 1. Szabályozási megfelelés. A Wikipedia szerint „A szabályozási megfelelés célja a vonatkozó törvények, politikák és előírások betartása és azok betartására való törekvés.” A 2008-as pénzügyi...

00

Általánosságban elmondható, hogy az „időgazdálkodás” azokra az eljárásokra utal, amelyekkel az időt a meghatározott tevékenységek között megoszthatjuk. Az időgazdálkodás célja a hatékonyság és a termelékenység. Régen ez főleg az üzleti életben volt fontos; manapság minden területen, a személyes és a szakmai életünkben is az. Amint Susan Ward a cikkében elmagyarázza, az időgazdálkodás gyökerei...

00

Voltak, akik legyintettek rá. Voltak, akik féltek, mások mellett saját magukat is hergelték. Mások felkészültek. Sokan meg az utolsó pillanatig kivártak. Most, bő egy évvel a hatálybalépése után vettük a bátorságot, hogy egy rövid összegzést írjunk a téma kapcsán. Segíthet azoknak, akik nem biztos, hogy mindent helyesen oldottak meg, segíthet azoknak, akik most indítanak webes rendszereket,...

00

Miért döntöttünk a rebranding mellett? 10 év hosszú idő egy brand életében, pláne a jelenkor “digital first” kontextusában. Ahol nem csupán a technológia fejlődik fénysebességgel, de ugyanilyen gyorsasággal változnak a marketing trendek, a felhasználói igények és szokások, az ízlés és persze az ember helye és szerepe a digitalizációban. Noha a Webtown valós időben élte és éli meg a...

00

Ahogy Walker fogalmaz: " Várhatóan 2020-ra az ár és termék relációja helyett a felhasználói élmény válik a legfontosabb faktorrá a márkák életében. ” Ha szeretnéd vállalkozásodat érdemben megkülönböztetni, fontos, hogy tisztában légy az alapokkal. Kezdhetjük?   Habár minden vállalkozás egyedi és nem könnyű meghatározni egy mindenkire érvényes definíciót, kijelenthetjük, hogy a...

00

A multichannel marketing azt jelenti, hogy képesek vagyunk kihasználni a különböző platformok sajátosságait, kölcsönhatásukkal felerősítve az üzenetet, melyet potenciális, vagy meglévő ügyfeleinknek szeretnénk eljuttatni. Melyek ezek a csatornák? Természetesen a webhely, a nyomtatott hirdetés, közösségi média területei, a kiskereskedelmi helyszín, promóciós e-mail, termékcsomag, online...

00

Amikor az ügyfelek fájdalompontjairól van szó, a lista gyakorlatilag végtelen. Bár minden vállalatnak számtalan specifikus fájdalompontja lehet, akár még az ugyanazon iparágon belül tevékenykedő többi vállalkozáshoz képest is, van néhány olyan szempont, amely fontos minden cég számára. Amikor a stratégiádról határozol, érdemes feltenned magadnak az alábbi 3 kérdést: 1. Milyen változtatásokat...

00

A televízió, a rádió és az újságok korában az információ dömping jóval kisebb volt, mint manapság. A hangsúly a minél szélesebb elérésen volt, nem a szegmentáción vagy a személyre szabott ajánlatokon. Az elmúlt évtizedben azonban előtérbe került a fogyasztói motiváció kérdése, és ezzel az internet kora előtti, demográfiai tényezőkön (például életkor, nem, jövedelem és földrajzi elhelyezkedés)...

00

Talán emlékszel a korábbi cikkünkre, amelyben arról írtunk, hogy egy új vevő megszerzése körülbelül hétszer annyiba kerül, mint egy meglévő fogyasztó megtartása, azonban engedd meg, hogy felhívjuk a figyelmedet néhány újabb tanulmányra, amelyek szerint az új ügyfelek bevonása akár a meglévő fogyasztók megtartásának tízszeresébe is kerülhet. A Kissmetrics szerint a felmérésben résztvevő cégek...

00

Ha nem szeretnél napról napra feleslegesen küzdeni azért, hogy magasabb szintre emeld termékeid vagy szolgáltatásaid minőségét, mindenek előtt járj utána vásárlóid legjelentősebb fájdalompontjainak! Igazítsd ezekhez soron következő céljaidat, hogy optimalizálni tudd a fejlesztéseket és az erre szánt időt!  

00

Mielőtt elmerülnél a digitális platform (DXP) nyújtotta lehetőségek felfedezésében, ne hagyd ki sorozatunk első és második részét, amelyben olyan megértést segítő fogalmakat boncolgatunk mint a digitális élmény (digital experience) vagy a digitális felhasználói élmény (digital customer experience). A Liferay DXP 3 előnye, mely megreformálja a digitális folyamatokat    Azonosítja...

00

Számtalan tanulmány bizonyította már, hogy a fogyasztók hajlamosak átpártolni egy versenytárshoz, ha negatív élmény éri őket a meglévő szolgáltatójuk részéről, függetlenül attól, hogy milyen régóta állnak kapcsolatban az adott céggel. Ez azt jelenti, hogy az ügyfélmegtartás érdekében a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás állandósítása ma fontosabb, mint valaha. Mit gondolsz, egy vásárló hány...

00

Talán nem esünk a túlzott általánosítás csapdájába, ha azt mondjuk, a legtöbben olyan világban szeretnénk élni, amelyben nem bombáznak kéretlen reklámokkal és szükségtelen információkkal. Ugyanez a hozzáállás igaz a digitális világban is, amely az elmúlt években szinte egybeforrt az offline valósággal. Ha szeretnéd, hogy céged korszerűen és fenntarthatóan működjön, vevőid, felhasználóid...

00

A naprakész digitális tudás és eszköztár nem csak egyszerűen hasznos, hanem nélkülözhetetlen, feltéve ha vállalkozásoddal a versenytársaid elé kívánsz törni. Amennyiben igazán eltökélt vagy, hatékony megoldásokra és gyors, valamint nyomon követhető eredményekre vágysz, a digital experience alapjai után ismerd meg cikkünkből az általunk legjobbnak vélt, jól strukturált digitális platformot,...

00

A digitális korszakban, amelyben élünk olyan új kifejezések épültek be a nyelvünkbe mint a digitális élmény (digital experience), a digitális felhasználói élmény (digital customer experience) vagy a digitális transzformáció (digital transformation) és szinte napról-napra újabbakkal találkozhatunk. Nem csoda, hogy olykor könnyű belezavarodni a hasonló, sokszor részben egymást fedő fogalmak...

00