Blog home header

Webtown blog

Gondolataink cikkekbe rendszerezve

Blogok

3 érv a komplex digitális platformok mellett

A digitális transzformáció legfontosabb fogalmait körbejáró sorozatunk legújabb részében a Liferay Digitális Élmény Platformjával, a Digital Experience Platform (DXP) előnyeivel foglalkozunk, amely valamennyi online térben jelenlévő, hatékonyságra törekvő vállalat számára szükséges, innovatív és könnyen kezelhető digitális platform.

Mielőtt elmerülnél a digitális platform (DXP) nyújtotta lehetőségek felfedezésében, ne hagyd ki sorozatunk első és második részét, amelyben olyan megértést segítő fogalmakat boncolgatunk mint a digitális élmény (digital experience) vagy a digitális felhasználói élmény (digital customer experience).

A Liferay DXP 3 előnye, mely megreformálja a digitális folyamatokat   

  1. Azonosítja a vásárlói szükségleteket

Ahogyan egy vállalat jelenléte digitálissá válik, egyre fontosabb lesz a megfelelő online kommunikáció a reménybeli vevőkörrel. Ilyenkor nem elég már az általános reklámszövegek mögé bújni, hanem jól célzott és átgondolt módon kell interakcióba lépni a vásárlóval és el kell érni őt a vásárlói életciklus minden egyes szintjén, különösen a fontosabb konverziós pontoknál. Ebben van segítségedre a jól kialakított adatkezelés, a data management, amely segít azonosítani a vásárlói fájdalompontokat (pain points) és kommunikációs hiányokat, amelyek gátolhatják a pozitív digitális élmény kialakulását. Ha a vásárlói igények azonosításra kerülnek, nincsenek többé “talán”-ok és “lehet”-ek, mert találgatás helyett egzakt adatok kerülnek fókuszba, melyekkel biztos lábakon álló és hatékony digitális stratégia alakítható ki.    

  1. Teljes képet nyújt a vásárlóidról és ösztönzi a lojalitásukat

A Liferay DXP-je segít fejleszteni az összes alkalmazott kommunikációs csatornán (omnichannel) zajló interakciót, valamint folyamatosan méri és analizálja azt, hogy teljes képet kaphass a vásárlói folyamatokról. A Liferay szoftverével olyan adatokhoz juthatsz hozzá mint:

 

  • elérhetőségi információk

  • demográfiai snapshotok

  • személyiségre és életmódra vonatkozó infók

  • tranzakciós adatok

  • cégeddel való korábbi kommunikáció

  • reakció a marketing kampányokra

  • kattintás alapú website engagement

  • böngészési idő

  • közösségi média megosztások és sorolhatnánk.

 

A legfőbb cél tehát, hogy felfedezd a mintát a vásárlói viselkedésében és ezt követően optimalizálhasd a folyamatot, amelyen a vevőd végighalad. A megfelelő rendszert használva mindezt úgy monitorozhatod, hogy előbb jössz rá a javítandó részletekre, mint maguk a vásárlóid: vajon ma hány cég mondhatja el magáról, hogy képes gondolatban a vevői előtt járni? A kérdés talán inkább az, hogy te és a céged szeretne-e közéjük tartozni…

  1. Integrált digitális rendszer, rugalmas felépítéssel

Ha mindez nem volna elég indok ahhoz, hogy megismerd a Liferay digitális rendszerét, meg kell említenünk a DXP integrációra alkalmas (korábbi rendszerekkel szinkronba hozható), rendkívül rugalmas struktúráját. Azért szeretjük, mert benne egy helyen megtalálható minden fontos komponenst, amire szükség lehet a hatékonyabb digitális stratégia megalkotásához. Ez a szoftver nem csak költséghatékony, hanem hosszú távú befektetés a céged jövőjébe: segít csökkenteni a digitális átállással és a piac folyamatos alakulásával járó kockázatokat, hiszen komplex rendszerének köszönhetően szinte minden megoldást a kezedbe ad. Próbáld ki az ingyenes demót!

 

Forrás:

https://www.liferay.com/blog/en-us/customer-experience/three-key-benefits-of-digital-experience-platforms