Blog home header

Webtown blog

Gondolataink cikkekbe rendszerezve

Blogok

Marketing automatizálás, személyre szabott megoldásokkal?

Megfelelő tartalom akkor és ott, amikor és ahol a vevődnek szüksége van rá.

Talán nem esünk a túlzott általánosítás csapdájába, ha azt mondjuk, a legtöbben olyan világban szeretnénk élni, amelyben nem bombáznak kéretlen reklámokkal és szükségtelen információkkal. Ugyanez a hozzáállás igaz a digitális világban is, amely az elmúlt években szinte egybeforrt az offline valósággal. Ha szeretnéd, hogy céged korszerűen és fenntarthatóan működjön, vevőid, felhasználóid legnagyobb megelegédésére, akkor fontos, hogy az adott konverziós pontoknál a megfelelő tartalommal, a megfelelő időben szólítsd meg őket, mindig személyreszabott módon! Ebben segíthet a marketing automatizáció, mely fontos mérföldkövet helyezett el a digitális marketing történelmében és megreformálta az eddig ismert lehetőségeket.  

Ha már te is tapasztaltad, milyen nehézségekbe ütközöl, amikor direkt marketing eszközökkel szeretnéd elérni a célcsoportodat, akkor itt az ideje, hogy kipróbálj valami hatékonyabbat: tedd vonzóbbá cégedet és márkádat a marketing automatizáció adta lehetőségekkel, személyreszabott ajánlatokkal! Helyezd a fókuszt a digitális felhasználói élményre(digital customer experience) és segítsd végig érdeklődőidet az elkötelezett vásárlóvá válás útján!

Nézd meg a videót a Digitális Élmény Platformok előnyeiről!

 

Első lépésként nézd meg a következő videót, amely hasznos tudnivalókat tartalmaz az innovatív digitális élmény platformok (digital experience platforms) előnyeiről, a bennük rejlő lehetőségekről. Ezeket Kalmár Péter, a Webtown ügyvezetője, IT guru, fejlesztő és értékesítési szakember mutatja be, aki egyben a nagysikerű Liferay & Webtown roadshow egyik előadója is. Figyel jól, mert üzleti életből vett, gyakorlatorientált példák következnek, amelyek inspirálhatnak abban, hogyan alakítsd ki a saját sikeres digitális stratégiádat, akár az említett Liferay saját rendszerével!

Miért ajánljuk figyelmedbe ezt a videót? Mert választ kaphatsz belőle a következőkre:
 

  • KÉRDÉS: Hogyan tedd vonzóbbá cégedet, márkádat a vevőid számára egyedi ajánlatokkal, amelyeket az automatizáció vezérel?

VÁLASZ: Adj megfelelő tartalmat a megfelelő időben és módon! Mit jelent a “megfelelő”? Éppen azt, ahogyan arra vásárlóidnak ott és akkor szüksége van!Hadd hozzunk egy szemléletes példát arról, hogyan segíthet ebben a Liferay DXP-je! Ugye ismerős a helyzet, amikor életedben először látogatsz egy weboldalra? Ilyenkor vendég vagy: nem eltökélt vevő vagy visszatérő vásárló, hanem érdeklődő. Ennek megfelelően általános információkat tár eléd az adott honlap. Azonban a felhasználói aktivitás során (azaz ha klikkelsz és böngészel az oldalon), a honlap a begyűjtött adatoknak megfelelő, személyes preferenciáidhoz illeszkedő tartalmakat kínál neked a továbbiakban, mindezt átlagos, személytelen, érdeklődésedet nem tükröző információk tömkelege helyett. Ugye, hogy mennyivel felhasználóbarátabb így? A Liferay-jel céged lehet a következő, mely a személyreszabott automatizáció előnyeit élvezi! Na és melyek ezek? Olvass tovább!

 

  • KÉRDÉS: Hogyan vezet a célzott tartalom új kilátásokhoz és nagyobb ROI-hoz?

VÁLASZ: A DXP-nek köszönhetően szegmentálhatod a felhasználóidat vásárlói identitásuk és aktivitásuk alapján és egyedi szabályrendszert hozhatsz létre. Ezután hatékonyabban meg tudod határozni a célközönségednek szánt aktuális, testreszabott és speciális tartalmakat, amelyeket bármilyen eszközök (asztali gépen, mobilon, tableten, okoseszközökön) elérhetnek. Ez a gördülékeny munkamenet és az egyedi tartalom bevonzhatja az érdeklődőidet a sales funneledbe (értékesítési tölcséredbe), így generálva céged számára nagyobb megtérülést, neked pedig gyorsabb és hatékonyabb munkavégzést.

 

  • KÉRDÉS: Hogyan szegmentáld a felhasználóidat aktivitásuk és identitásuk alapján?

VÁLASZ: Azt már tudod, hogy célközönség meghatározása a felhasználói aktivitáson és érdeklődésen alapszik. Azt is tudod, hogy reménybeli vásárlóid aloldalakon történő kattintásai befolyásolják a számukra főoldalra került speciális ajánlatokat. Oké, na de mégis hogyan? A Liferay esetében egy állítható pontrendszeren keresztül. Az aloldalak látogatásakor a felhasználók aktivitásuk szerint pontokat gyűjtenek: ha hasonló tartalmú weboldalakat látogatnak, több pontot kapnak és így egy adott jellemzőkkel meghatározott, tipizált célcsoport tagjai lesznek. Nem is olyan bonyolult, igaz?

 

  • KÉRDÉS: Hogyan állíthatsz össze kampányokat?

VÁLASZ: Könnyedén, hiszen egyszerű beállítások és könnyen kezelhető, átlátható kezelőfelület segít benne. Ne feledd, hogy egyszerre akár több kampányt is futtathatsz, sokkal egyszerűbben, mint azt gondoltad volna!

 

  • KÉRDÉS: Hogyan ellenőrizheted a kampányok sikerességét?

VÁLASZ: A Liferay DXP rendszere bármikor elérhető információkat ad az értékesítési csatornákról. Ha adatokra van szükséged egy riport összeállításához, csak kattints és máris utánanézhetsz, hol tartanak a kampányaid!

 

Ha úgy érzed, számodra is hasznos üzleti megoldásokat tartogat egy ilyen integrált, komplex, de átlátható platform, fedezd fel a Liferay’s Digital Experience Platform (DXP) rendszerét az ingyenes live demo verzióval!