Alukönigstahl

Átadás: 2024

  • Customer portal
  • Gyártóipar
  • Liferay

Alukönigstahl

Az Alukönigstahl, mely híres ügyfélközpontú megközelítéséről és személyre szabott szolgáltatásairól, a Webtown segítségével jelentősen átalakította B2B ügyfélkapcsolati rendszerét az AKS Customer Engagement Portal (CEP) bevezetésével. Cloud-alapú megoldást választottak, amely jelentős költségcsökkentést  eredményezett és jelentős terhet vett le az IT csapat válláról az üzemeltetési folyamatok optimalizálásával.

A rendszerintegráció és a régi rendszerek modern technológiákhoz való illesztése, valamint a Liferay platform által biztosított valós idejű adathozzáférés nélkülözhetetlen volt a vállalati működés hatékonyabbá tételéhez. Az fejlesztés során a Liferay DXP integrációs képességeire építkezve, Salesforce és Azure AD egységes bejelentkezési (SSO) megoldásokat is bevezettünk, amelyek egyszerűsítették a hozzáférések menedzsmentjét és növelték a rendszerek biztonságát. Az új platform több kulcsfontosságú funkciót is tartalmaz. Ilyen például a kreditlimit figyelő, megrendelői és reklamációs felületek, valamint  a projektspecifikus dokumentációk megosztását lehetővé tévő webbox, mely egy egyedi Liferay megoldás.

Az integrált rendszerek és valós idejű interfészek révén a vállalat javította reakcióidejét és működési hatékonyságát, erősítve a partnerkapcsolatokat. Az új platform lehetővé teszi a kritikus üzleti információkhoz való gyors hozzáférést, javítja a kommunikációs csatornák hatékonyságát, és felgyorsítja a döntéshozatali folyamatokat, miközben új, speciális funkciók segítik a projektmenedzsmentet és a hibakezelést.